VI  SATISFACŢIA  PACIENŢILOR

 

     In conformitate cu Procedura ,, Evaluarea satisfacţiei pacientului”, parte integrantã din Structura Sistemului Managementului Calitãţii, pentru colectarea informaţiilor, analiza opiniilor, percepţiei pacienţilor nostri, privind calitatea serviciilor medicale de specialitate, s-a efectuat cercetarea de marketing utilizând metoda anchetei bazatã pe chestionarul de opinie.

Cercetarea s-a efectuat asupra unui eşantion reprezentativ de pacienţi respondenţi, raportat la numãrul total de pacienţi consultaţi în anul 2023, iar prelucrarea informaţiilor şi rezultatele obţinute în mãrimi cuantificabile s-au bazat pe metode fundamentate ştiinţific.

Rezultatele cercetãrii- atestã faptul cã ne bucurãm de o imagine favorabilã în rândul pacienţilor noştri, care au apreciat  calitatea serviciilor medicale, fiind mulţumiţi şi chiar foarte mulţumiţi.

-In cursul anului 2023 Pacienţi fidelizaţi (care sunt în evidentele noastre > 12 luni, >3 ani, >5 ani) în proporţie semnificativã de 71% din totalul pacienţilor respondenţi, ceea ce reflectã ataşamentul, încrederea în medicii noştri şi în tratamentele prescrise. De asemenea am reusit atragerea de noi pacienţi în procent de 29%.

-Scorul general obţinut pentru calitatea serviciilor medicale de specialitate prestate de medicii nostri este de 2,971 puncte (din maxim 3 puncte acordate pentru aprecierea ,,foarte bine”). Criteriile de evaluare: modul în care au fost consultaţi pacienţii, explicaţiile primite de pacient, mãsura în care medicul a rãspuns întrebărilor pacientului, explicaţii privind consecinţele întreruperii medicaţiei prescrise, mãsura în care medicul a înţeles problema medicalã a pacientului şi s-a ocupat cu atenţie de caz;

-Pentru criteriile de evaluare privind: solicitudinea personalului din cadrul Recepţiei medicale, primirea în centrul medical, informarea completã, corectã şi clarã, ordinea, curãţenia şi confortul din spaţiile de primire/aşteptare şi cabinetele medicale, s-a obţinut scorul de 2,783 puncte (din maxim 3 puncte posibile).

 

Ne cerem scuze pentru neplãcerile create, independent de voinţa noastrã, ca urmare a unor blocaje ale sistemului informatic. Vã mulţumim pentru înţelegere!